REGULAMIN AKCJI LOKALNEJ „LOJALNOŚĆ POPŁACA”
w ramach Programu Lojalnościowego BONUS E.Leclerc
- Organizatorem akcji lokalnej „Lojalność popłaca” jest Kwitnąca Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aspekt 79, 01-904 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000039321, o numerze NIP: 1181493589, zwana dalej E.Leclerc Bielany.
- Akcja lokalna „Lojalność Popłaca” skierowana jest do klientów hipermarketu E. Leclerc w Warszawie przy ul. Aspekt 79. Dla nowo wydawanych kart warunkiem udziału w akcji lokalnej jest uczestnictwo w ogólnopolskim Programie Lojalnościowym Bonus E.Leclerc na zasadach określonych w regulaminie Programu Lojalnościowego. Niniejszy regulamin Akcji Lokalnej określa zasady przyznawania dodatkowych korzyści klientom sklepu E.Leclerc Bielany, którzy rejestrując się w Programie lojalnościowym Bonus E.Leclerc wybrali ten sklep jako Sklep macierzysty”
- Klient wyrażający chęć przystąpienia do akcji lokalnej „Lojalność popłaca – Kupuj, zbieraj i wybieraj” zgłasza to kasjerowi przed rozpoczęciem skanowania towarów.
- Uczestnik akceptuje warunki uczestnictwa w programie poprzez rejestrację w Programie Lojalnościowym Bonus E.Leclerc na zasadach określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
- Akcja lokalna „Lojalność popłaca – Kupuj, zbieraj i wybieraj” będzie kontynuowana do 31 stycznia 2022. E.Leclerc Bielany poinformuje klientów, umieszczając na terenie sklepu stosowne informacje o zakończeniu możliwości zbierania premii w ramach akcji lokalnej oraz ich realizowania na miesiąc przed zamknięciem akcji lokalnej.
- Program ma na celu nagrodzenie lojalności klientów hipermarketu poprzez umożliwienie gromadzenia środków i wykorzystywania ich za pomocą Karty Lojalnościowej, na której będą rejestrowane punkty stanowiące premię za dokonanie zakupów o określonej wartości lub za zakup określonych produktów.
- Przed rozpoczęciem transakcji Klient powinien poinformować pracownika kasy, czy chce skorzystać z punktów zgromadzonych na swojej Karcie Stałego Klienta w celu odbioru towarów z Katalogu.
- Identyfikacja klienta i możliwość gromadzenia punktów na karcie następuje w chwili zeskanowania karty przez Klienta na dedykowanym do tego skanerze przed zakończeniem paragonu. W wypadku kas samoobsługowych Klient powinien zeskanować kartę na skanerze kasowym. Dopuszczalne jest w tym celu również zeskanowanie Karty Stałego Klienta zapisanej w aplikacji zainstalowanej w telefonie ( na kasach samoobsługowych do odczytania karty z telefonu konieczne jest użycie skanera ręcznego ) W razie niezeskanowania karty przed zakończeniem transakcji punkty za zakupy nie zostaną naliczone.
- Nie jest możliwe realizowanie punktów w ramach akcji „Lojalność popłaca” na kasach samoobsługowych.
- Posiadanie Karty Lojalnościowej umożliwia klientom, o których mowa w ustępie 2 niniejszego regulaminu uzyskanie i gromadzenie punktów przyznanych jako premia w przypadku jednorazowego zakupu w którejkolwiek z kas hipermarketu E.Leclerc Bielany za kwotę w wysokości co najmniej 95 PLN. Za każde następne 65 PLN wydane w tej samej transakcji Posiadacz Karty Lojalnościowej Klienta otrzymuje kolejny 1 punkt. Zakupy z różnych kas nie sumują się.
- Punkty można uzyskać dzięki dokonaniu zakupów z całego dostępnego asortymentu sklepu ZA WYJĄTKIEM następujących produktów i usług:
- napojów alkoholowych, w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
- wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych w rozumieniu ustawy z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych;
- preparatów do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w tym produktów z kategorii mleka modyfikowanego, żywienia początkowego dla dzieci w wieku od 0 do 6 miesięcy oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt;
- produktów leczniczych w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne
- doładowań telefonicznych pre-paid, starterów telefonicznych pre-paid.
Wartość wyżej wymienionych produktów nie będzie wliczana do kwoty koniecznej do uzyskania punktu.
- W celu zarejestrowania punktów na koncie Klient powinien swoją Kartę Lojalnościową zeskanować przy kasie przed zakończeniem transakcji.
- W okresie trwania akcji lokalnej „Lojalność popłaca” punkty zgromadzone na koncie uprawniają do nabycia wyznaczonych towarów znajdujących się w katalogach lokalnych hipermarketu E. Leclerc Bielany, zwanych dalej „Katalogiem”.
- Realizowanie punktów polega na wymianie punktów zebranych na Karcie Lojalnościowej z dopłatą w złotówkach na towary rabatowane punktami, oferowane w akcji Lojalność Popłaca wg. ich wartości podanej w Katalogu, w okresie jego obowiązywania. Realizacja uprawnienia uczestnika akcji następuje w formie zawarcia umowy sprzedaży danego towaru rabatowanego punktami z Katalogu za cenę wskazaną w Katalogu wyrażoną w punktach i złotych. Transakcja wymiany punktów z dopłatą w złotych na towary rabatowane punktami nie jest łączona z transakcją zakupu kolejnych towarów i nie są za nią naliczane punkty w ramach akcji lokalnej „Lojalność popłaca”. E.Leclerc Bielany zastrzega sobie prawo do wycofania danego towaru rabatowanego punktami z oferty po wyczerpaniu się jego zapasów. W takiej sytuacji E.Leclerc Bielany zastrzega sobie prawo do zaoferowania zastępczego towaru rabatowanego punktami o zbliżonej wartości.
- Transakcja wymiany punktów z dopłatą w złotych na towary rabatowane punktami można dokonywać jedynie w markecie E. Leclerc Bielany. Nie jest możliwe łączenie różnych Kont Programu Lojalnościowego Bonus E.Leclerc.
- . . Przed rozpoczęciem transakcji Klient powinien poinformować pracownika kasy, czy chce skorzystać z punktów zgromadzonych na swojej Karcie Lojalnościowej w celu odbioru towarów z Katalogu.
- Towary rabatowane punktami z Katalogu dostępne w sprzedaży są specjalnie oznaczone na regałach sklepowych. Klient chcąc odebrać produkt w ramach akcji lokalnej „Lojalność popłaca” udaje się z nim do kasy i informuje kasjera, iż chce wykorzystać zgromadzone punkty. W przypadku, gdy towar nie znajduje się na hali sprzedaży, informacji udziela Punkt Obsługi Klienta E. Leclerc Bielany.
- W transakcji zapłaty lub przyznania punktów może uczestniczyć wyłącznie jedna Karta.
- Jeżeli Klient bezpośrednio po zakończeniu skanowania towarów nie zeskanuje Karty Lojalnościowej, punkty nie będą dopisywane do karty w terminie późniejszym.
- Nie jest możliwe łączenie kont ani przelewanie punktów z jednego konta na inne.
- Informacja o całkowitym stanie punktów jest dostępna po wydrukowaniu paragonu fiskalnego Klienta, którego Karta została zeskanowana w kasie.
- Klient posiadający Kartę Lojalnościową nie może dysponować zgromadzonymi punktami w inny sposób niż opisany w punktach 13-16 niniejszego regulaminu.
- Zgromadzone na Karcie lojalnościowej punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
- Po zakończeniu aktualnej edycji akcji lokalnej, wszystkie pozostające na Kartach środki zostaną skasowane, chyba że E.Leclerc Bielany postanowi inaczej, o czym wcześniej poinformuje posiadaczy Karty Lojalnościowej.
- W przypadku, gdy Klient zwraca towar za który płacił punktami i złotówkami z Karty Lojalnościowej, zwrot zostaje wykonany punktami i złotówkami w tej samej ilości jakiej zostały od Klienta pobrane przy zakupie towaru.
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie: zasad uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, ochrony danych osobowych, odpowiedzialności i reklamacji a także w odniesieniu do rozumienia pojęć znajdą zastosowanie postanowienia Regulaminu Programu Lojalnościowego Bonus E.Leclerc.
- Niniejszy regulamin pozostaje do wglądu w Punkcie Obsługi Klienta oraz na stronie www.leclerc.pl/bonus/regulamin_kwitnaca